tandheelkunde

Tandheelkunde draait om een duurzame relatie. Ontspannen en in vertrouwen zorg aanbieden en begeleiding geven. Samen met u een gezonde mond behouden of verkrijgen.

 

De tandartsen binnen Tandstad hebben de kennis en de ervaring in huis om u te helpen bij al uw tandheelkundige problemen.


Wat we doen

De tandartsen van Tandstad hebben in de afgelopen jaren een langdurige relatie opgebouwd met een grote groep patiënten.  De meeste mensen komen trouw 2 x per jaar langs voor controle.

 

U kunt ook bij de tandartsen terecht voor uitgebreidere behandelplannen, van grote brugconstructies tot op implantaat gedragen kunstgebitten, nagenoeg altijd in samenwerking met de overige disciplines binnen Tandstad.

 

Wij werken volgens de laatste richtlijn en met de nieuwste technieken. Hierbij worden wij ondersteund door een gemotiveerd team van kamerassistenten  en baliemedewerkers.

 

Alle tandartsen zijn in Nederland opgeleid en zijn aangesloten bij de klachtenregeling van het KNMT.

 

Daarnaast zijn we ook allen ingeschreven in het Kwaliteits Register tandheelkunde.

Meest gestelde vragen

Hoe ontvang ik mijn nota?

Na behandeling ontvangt u een factuur via Infomedics. Dit bureau handelt de facturatie af voor onze praktijk. U bent zelf verantwoordelijk voor de betaling van de factuur en voor de declaratie daarvan bij uw verzekeraar. U betaalt de factuur aan Infomedics, dus niet aan de praktijk. Infomedics declareert bij sommige verzekeraars rechtstreeks; in dat geval zult u zelf geen factuur ontvangen.

 

Heeft u vragen over uw factuur, neemt u dan contact op met Infomedics op www.uwnota.nl.
Wij verzoeken u om geen rechtstreeks contact met de praktijk op te nemen met vragen over uw factuur.

 

Voor informatie over behandelcodes en tarieven zie www.allesoverhetgebit.nl

Wordt mijn behandeling vergoed?

Iedere verzekeraar heeft haar eigen vergoedings-afspraken. Het is verstandig om uw polis, of uw verzekeraar, te raadplegen als er een (uitgebreide) behandeling zal gaan plaatsvinden. Dan weet u vooraf welk deel voor uw eigen rekening zal komen.

Nemen jullie nog nieuwe patiënten aan?

Ja, wij nemen nog patiënten aan. Voor verder informatie kijk bij aanmelden.

Wat moet ik doen in een spoedgeval?

Neem bij pijnklachten zo snel mogelijk contact met ons op; wij proberen uw klachten nog dezelfde dag te verhelpen. Als uw vaste behandelaar niet in staat is u te behandelen, wordt u door een andere behandelaar binnen Tandstad geholpen. Wanneer u voor een spoedbehandeling komt, is het niet altijd mogelijk een volledige behandeling uit te voeren. Ons eerste doel is u weer klachtenvrij te krijgen. Ook bij twijfel kunt u ons om advies vragen.

Wie kan ik ’s avonds bellen, of in het weekend?

Buiten de openingstijden neemt u contact op met de Doktersdienst op telefoonnummer 0900-1515. Deze dienst is bedoeld voor pijnklachten ‘s avonds, ’s nachts of in het weekend. Denk hierbij aan ongevallen, bloedingen en acute klachten die spoedeisende hulp van een tandarts behoeven. Houdt u er rekening mee, dat de kosten van een bezoek aan de tandarts in de genoemde uren misschien contant afgerekend moeten worden. Daarnaast is het wettelijk verplicht om bij een bezoek zowel uw legitimatie als uw verzekeringspas te tonen.

Waarom moet ik geregeld voor controle komen?

De periodieke controle is een prima moment om uw gebit en tandvlees te bekijken om vast te stellen of beiden gezond zijn. En ook: als er problemen zijn om die dan op te sporen en te verhelpen zodat de gevolgen niet groter worden. Door de periodieke controle kunnen we sneller ingrijpen als dat nodig is.


Onze tandartsen


  • Abidah Saleem

    Abidah Saleem

  • Pui-Ming Leung

    Pui-Ming Leung

  • Leslie Elenbaas

    Leslie Elenbaas

  • Hans Roseboom

    Hans Roseboom

  • Michiel Stevens

    Michiel Stevens

  • Arne Bogaard

    Arne Bogaard

Wilt u een afspraak maken met een van onze tandartsen?